У цьому модулі ми обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. У своєї роботі я завжди намагаюсь адаптувати навчальний процес до потреб різних учнів з метою підвищення мотивації саморозвитку. Ми ознайомилися із класифікацією диференціації навчання та обговорили, на якому етапі проекту який метод диференціації краще використовувати. Я ознайомилась із перевагами формуючого оцінювання.
Оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Даний модуль для мене особисто був дуже корисним. Скільки учнів в класі, стільки ж і різних особистостей. І як вчитель повинна знайти підхід до кожної дитини.
Оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Даний модуль для мене особисто був дуже корисним. Скільки учнів в класі, стільки ж і різних особистостей. І як вчитель повинна знайти підхід до кожної дитини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий